vineri, 28 august 2015

Raul Cârstea şi Constantin Neculae - Acolo unde cred că eşti

Versuri Constanţa Buzea
Muzica: Raul Cârstea şi Constantin Neculae

Acolo unde cred că eşti
Nici trenurile nu străbat,
Acolo ca de sticlă par
Pădurile de brad brumat.


Tot mai departe simţi şi taci
Adăugat la rest mereu,
Şi nu mai pot înainta
Decât pierzându-mă şi eu.

Cum ninge alb, e orice drum
Şi alb respiră-ntregul timp,
Nici nu te-aş recunoaşte-acum,
Desperecheat şi fără nimb.

Cum ninge, nu s-ar mai opri
Şi fi-vor brazii îngrădiţi,
Acolo unde cred că eşti
Printre barbari meteoriţi

Refren: În fiecare an aştept
Să ningă, să te pot vedea,
Dacă priveşti, dacă asculţi,
Dacă mai înţelegi ceva.

Mi-e milă şi să-mi amintesc,
Dar nici să uit nu mă îndur
Câtă părere-i în destin,
Câtă greşeală-i împrejur.

Cu degete de frig adun,
Ca sub un şal înzăpezind,
Sufletul nostru încă bun,
Mişcarea lui către argint.

Cum ninge alb, e orice drum
Şi alb respiră-ntregul timp,
Nici nu te-aş recunoaşte-acum,
Desperecheat şi fără nimb.

Cum ninge, nu s-ar mai opri
Şi fi-vor brazii îngrădiţi,
Acolo unde cred că eşti
Printre barbari meteoriţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu