luni, 23 noiembrie 2015

Mircea Vintilă - Dulce Românie

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Mircea Vintilă

Ţară faptă, ţară dor,
Din pământul tău eu cresc,
Pe pământul tău cobor,   
Că pământul românesc
Brazdă mi-i şi pernă, 
Din pământul tău eu cresc,
Că pământul românesc
Brazdă mi-i şi pernă.  

Dulcele din asprul ei,
Anii buni din anii grei,
Binele îl scoţi din rău,
Zbuciumat destinul tău,
Patrie eternă!
Binele îl scoţi din rău,
Zbuciumat destinul tău,
Patrie eternă!

Nu te mişcă vânt nici val,

Ţara mea fără egal,
Rămâi demnă în furtuni,
Ţara mea cu oameni buni,
Preamărire ţie!
Rămâi demnă în furtuni,
Ţara mea cu oameni buni,
Preamărire ţie!

Omul tău pe-al tău pământ,
Zis Cel Mare, zis Cel Sfânt,
Zis Cel Bun, zis Cel Viteaz,
Omul tău de azi!

 Zis Cel Mare, zis Cel Sfânt,
Zis Cel Bun, zis Cel Viteaz,
Este omul tău de azi!

Dulce Românie!
Dulce Românie!

8 comentarii:

  1. Geniale versuri,exceptionala muzica ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu știu ce ați simțit voi ... dar pe mine ... „mă mișcă” profund ... !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ROMÂN să fii să nu te miște acest superb cântec.Excepțional ca fond sonor pentru un clip publicitar reușit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Magnific,pacat ca oamenii de care se pomeneste nu mai sant in Romania! Cei plecati au speriat Europa !!🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu chiar toți, mulți au învățat că respectul pentru orice fel de muncă cinstită, chiar dacă în țară provoacă strâmbături de nas, este, totuși,calea cea mai sigură pentru către o societate civilizată cu cetățeni la fel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Versurile lui Paunescu sint mai potrivite decit cele ale lui Nichifor Crainic din varianta "In tara lui Leru-i ler".

    RăspundețiȘtergere