vineri, 28 august 2015

Maria Nagy şi Arpad Domokoş - Ţara mea

Versuri şi muzică: Maria Nagy şi Arpad Domokoş

Frumoasă eşti, o, ţară
Te-am contemplat vrăjit
Cum răsfoieşte pomul
O carte ilustrată
Urechea mea de susur
Marin e fermecată
Şi faţa mea în vântul
Câmpiei s-a călit.


Strălucitoare crânguri v-am îndrăgit îndată
Şi apa-n care cerul culori a risipit
Amurgul ce se lasă pe codrul toropit
Şi noaptea ce cu stele de-atâtea ori mă-mbată.

Sunt vraja nedescrisă a frumuseţii tale
Dar noile oraşe, înaltele furnale
Dar noile oraşe, înaltele furnale
Le simt întipărite mult mai adânc în mine.

Minuni de fier şi sticlă sunt noile uzine,
Vapoare de lumină şi freamăt pururi pline
Vapoare de lumină şi freamăt pururi pline
Chemarea nesfârşită a nopţii siderale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu