miercuri, 18 mai 2016

Victor Socaciu - Când tu taci

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Victor Socaciu

Niciodată nu ştiu, niciodată nu ştiu
Ce ascunzi când taci
Ochii mei te privesc şi au căzut în genunchi
Dar tu taci, dar tu taci.

Între noi este vid şi uitare şi frig
Doar atunci când taci
Mă pândesc patru zări, patru cai de olac
Dar tu taci, dar tu taci.



Norii-n casă au căzut, ceasul în gol a bătut
Fiindcă taci, fiindcă taci,
Fiindcă taci, fiindcă taci,
Nici nu ştii cât mă dori,
Când tu taci.

Niciodată nu ştiu, niciodată nu ştiu
Ce ascunzi când taci
Poate în mine ai fugit ca o rană-n cuţit
Dar tu taci, dar tu taci.

 
Şi confunză în cor, iar şi mâine când mor
Doar atunci când taci
Întrebări m-au cuprins, toate îmi sunt în adins
Dar tu taci, dar tu taci.

Norii-n casă au căzut, ceasul în gol a bătut
Fiindcă taci, fiindcă taci,
Fiindcă taci, fiindcă taci,
Nici nu ştii cât mă dori,
Când tu taci

Dar cât de mult te iubesc,
Când tu taci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu