sâmbătă, 3 octombrie 2015

Cristian Buică - Romanţă de cântat în permisie

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Cristian Buică

M-am aplecat să te sărut,
Dar miroseai a praf de puşcă
Şi-am luat un drepţi ca de recrut,
Cu palma-ntinsă pe vipuşcă.
Iar şoapta serii aşternea
Lungi umbre pe zăpadă,
Şi-n palmă sânul tău avea
Conturul de grenadă.



Refren: Am venit, dar plec înapoi,
Stă războiul între noi,
Te iubesc, dar plec înapoi,
C-aşa-i datul la război.
 

M-am răzvrătit în seara oarbă
Cuprins adânc de sete
Şi îmi creşteau adânc în barbă
În loc de ţepi doar baionete.
Te-am învelit cu umbra mea
Ca într-o plasă de mascare,
Iar sus pe cer ne căuta
Un avion de vânătoare.

 

Acum te las, iubita mea
Din altă emisferă,
În loc de inimă aş vrea
Să am în piept o mitralieră.
Şi dacă-i viaţa ca o carte,
La mine-i gata cartea,
Hei băieţi, în astă noapte
Eu mă cunun cu moartea.


2 comentarii: