duminică, 10 aprilie 2016

Vasile Mardare

Născut pe 29 decembrie 1970, la Săveni, jud. Botoşani
A început să cânte la vârsta de 5 ani
A câştigat concursuri şcolare
1984 - a debutat în cenaclul Flacăra
În liceu, a înfiinţat la Sibiu trupa Pro Folk
1991 – a debutat în Cenaclul Totusi iubirea

Locuieşte în Timişoara, este căsătorit şi are doi copii

Facebook



Albume

2002 - A mai trecut o zi
2003 - Din doi in doi
2013 - Eu şi prietenul meu 2 - povestea continuă
2014 - Anii cei mai frumoşi
Lasă-mă să te iubesc

Melodii

Bob Dylan bătrân
Aceeaşi floare
Cuplu tăcut
Steluţ
Prindeţi-l pe Shakespeare
Amintiri
La despărţire
Stelele Sudului
Păpuşarii
Ninge fără tine
A mai trecut o zi
Trei poveşti
Ţiganca de la semafor
Ploaia
Totuşi, Doamne
Din doi în doi
Când mor actorii
Bocet pentru mama
Anotimpuri
Iarna în Ardeal (Colindă în Ardeal)
Cabana
Nicio carte
Eu cad cu toamna
Biruinţa violetă (Imnul Poli Timişoara)
Lasă-mă să te iubesc
Tu eşti ultima vară
Mi-e frică
Să nu mai treacă anii
Vine iarna peste noi
Mioriţa împotriva ciobanului
Aurolacii
Rău de moarte
Salubritate
Singura iubire
Să nu mă căutaţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu