joi, 29 octombrie 2015

Didina Curea - Nu mai sunt eu

Versuri: Vicu Cojocaru
Muzică: Didina Curea

Nu mai sunt eu, nu mai pot fi eu,
Un trandafir de clipe blânde
În calea unui vas de ceară
Sunt principesa care plânge.


Răbdare nu mai am, a mă ruga,
Când eşti departe de castel,
Te vreau aproape-n palma mea,
Când eşti în ochiul de crenel.

Refren: Departe eu, te vreau pe buze,
Iubire vreau ca elixir,
Mă chinuie, căci sunt departe,
Cu trup pe cioburi de fachir.

Sunt prizonieră-ntre două şoapte,
În temniţă de trandafiri,
Mă simt închisă, închisă-n noapte,
Mi-e ca un schit iatacu-nmugurit.

De lumânări aprinse în zăvor,
Şi plânsul greu al porţii de granit,
Din turnul trist privesc în gol,
Visez trăsuri cu prinţi curtenitori.

Pe caldarâm de sentiment naiv,
Aş vrea un paj la curte-n sărbători,
Când trist îmi plouă pe obraji,
El să-mi şoptească multe flori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu