joi, 8 octombrie 2015

Cristian Buică – Noapte de aur


Versuri : Adrian Păunescu
Muzica: Cristian Buică

Vă propun prieteni, ca în astă seară,
Să rămână cerul peste noi curat,
Nicio stea să plângă, nicio stea să moară,
Să lăsăm lumina cum a fost odat'.

Refren: Noapte de aur, noapte de dor,
Viaţa mă cheamă şi mă înfior,
Noapte de aur, noapte acum,
Noapte de şoapte, vise si scrum.

La un colţ de stradă, cum vedeţi prea bine,
Stau îndrăgostiţii, ce frumos decor,
Luna-şi cerne versul în viitorime,
Lumea e a noastră, dar mai e si a lor.

Într-o discotecă dintr-o suburbie,
Universul poate fi oprit în loc,
Dintr-o nu ştiu care veche galaxie,
Vin cosmonauţii şi se pun pe joc.

Aş cânta întruna fără de zăbavă,
Dar se face noapte peste visul meu,
Cântecul îmi pleacă-n lume pe bârzavă,
Inima mea este lângă voi mereu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu