sâmbătă, 10 octombrie 2015

Adrian Ivaniţchi - Fişă personală

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Adrian Ivaniţchi

Om între oameni, pe o planetă
Unde atâția pier expirați,
Dunărea-mi poartă setea secretă,
Am o pecete, sunt Munții Carpați.


Eu sunt stăpânul patriei mele,
Adeverințe că sunt n-am cerșit,
În reverențe și temenele
Neamul meu nu este rostogolit. 

Refren: Eu sunt din țara lui Foaie-Verde,
Eu sunt din neamul lui Făt-Frumos,
Urmele mele nu se pot pierde, 
C-am străbătut veșnicia pe jos. 

Marea mea Neagră poartă-mi Carpații
În adâncimea lăcașului tău,
Tu, ce ești neagră doar pentru alții
Și pentru mine albastră mereu.
Eu tot destinul meu fericescu-l
Cu poezie ca să nu mor,
De la Ovidiu la Eminescu,
Mai am de-a pururea un singur dor. 

Una din lacrimi Olt mi se cheamă,
Cealaltă-i Mureș și alta e Jiu,
Prutul și Crișul sunt de o seamă,
Limba română o apă și-o știu.

Știu ce e iarna, știu ce e vara,
Merg și la târguri, dar nu să mă vând,
Numele meu de familie-e 
Țara Și Miorița prenumele blând.

Multe războaie-am făcut și aș face
Ca să mă apăr de orice dușmani,
Dar m-aș înscrie urgent la o pace,
Mi-e dor de o pace de-o mie de ani.

Iată Carpații-nviați de cascade,
Cu ei m-am născut și-al lor frate rămân,
Vestea îmi merge de om cumsecade,
Nici mult, nici puțin, doar atât, un român.

.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu