sâmbătă, 19 septembrie 2015

Evandro Rossetti - Cosma Răcoare

Versuri: Nicolae Labiş
Muzica: Evandro Rossetti

Noapte fluidă a tinereţilor
Cosma Răcoare saltă în şa
Sperie-n goană somnul ereţilor
Cosma Răcoare. inima mea .
 

Negre răchitile-ncearcă să zboare
Ca noaptea asta ce va zbura
După fierbintea, aprinsa vâltoare
Cosma Răcoare, inima mea .

Doamna-l aşteaptă-n iatac cu hangerul
Pieptu-i e greu şi privirea i-e grea
Trece prin pâcle, sfâşie cerul
Cosma Răcoare, inima mea .

Spune năframo, spune oglindo,
Tropotu-i aspru când va-nceta
Caută dragostea, nebănuind-o
Cosma Răcoare, inima mea .

Iată-l ajunge, zăvoarele-s sparte ,
Cade hangerul sunând pe podea ,
Căci peste viaţă şi peste moarte
Cosma Răcoare, inima mea.

Doamna-şi îndoaie braţele pline ,
Cosma Răcoare saltă în şa ,
Trece spre zările zilei senine ,
Cosma Răcoare, inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu