vineri, 7 august 2015

Adriana Ausch - Mi-am amintit de tine

Versuri şi muzică: Adriana Ausch

Mi-am amintit de tine, eram obosit
Nici nu mai ştiu în minte cum de mi-ai venit,
Priveam ceaşca de cafea şi linguriţa-n ea
Şi-n aburul cafelei, imaginea ta.



Nisipul din clepsidră s-a oprit de mult,
Mesajul de pe bandă din când în când l-ascult,
Ţigara-i neaprinsă, chibritul s-a stins,
La radio se spune că în munţi a nins.

 

Mi-e dor, dar nu de tine, de-un vis ce l-am uitat
În locul de iubire şi în gând mereu e cald
Mi-e dor de o amintire şi nici asta nu-i a mea,
Iar privirea din oglindă, nu-i privirea ta.

 

Mi-am amintit de tine, speram că te-am uitat
N-am vrut să te mai sun, nici tu n-ai mai sunat
Atât de multe lucruri, între timp s-au întâmplat
Din tot ce-a fost, doar tu-ai rămas cu-adevărat.

 

Mi-e dor dar nu de tine, de un vis ce l-am uitat,
Mi-e dor de o iubire ce nici măcar n-a existat
Plecat în lumea mare, calu'-albastru l-am pierdut,
Mereu gata de plecare doar bagajele-avut.

 

Mi-am amintit de tine, eram obosit
Nici nu mai ştiu în minte cum de mi-ai venit
Afară ninge-ntruna şi mâna mi-e grea
În colţul ferestrei mele s-a mai stins o stea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu